Re: k. grafiki

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 20:09:05 MET DST

Dnia Sat, 02 Oct 2004 19:22:34 +0200, globi w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Witam!
>
> Mam starego kompa - plyta Soltek SL-75KAV, procesor Duron 1200, 512 mb
> pamieci. Dotychczas uzywam GF2. Chcialbym wymienic karte grafiki. Rozwazam:
> - GeForce FX 5600
> - GeForce4 Ti 4200
> - Radeon 9500
> - Radeon 9100
> - Radeon 9550
>
> Ktora z tych kart byscie polecili do mej komfiguracji? Mam przecietny
> zasilacz wiec zakladam, ze nie bede jej specjalnie podkrecal. Czy moze nie
> [...]

Najwydajniejszy z tych kart jest Radeon 9500, ma wsparcie DX9, więc chyba
wybór jest prosty, tylko czy zasilacz to wytrzyma to nie wiem.
BTW - mógłbyś chociaż napisać co to za zasilacz

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB