k. grafiki

Autor: globi <wuli_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 19:22:34 MET DST

Witam!

Mam starego kompa - plyta Soltek SL-75KAV, procesor Duron 1200, 512 mb
pamieci. Dotychczas uzywam GF2. Chcialbym wymienic karte grafiki. Rozwazam:
- GeForce FX 5600
- GeForce4 Ti 4200
- Radeon 9500
- Radeon 9100
- Radeon 9550

Ktora z tych kart byscie polecili do mej komfiguracji? Mam przecietny
zasilacz wiec zakladam, ze nie bede jej specjalnie podkrecal. Czy moze nie
warto kupowac ktorejs z powyzszych kart, bo np. plyta nie bedzie w stanie w
pelni jej wykorzystac? A co z zasilaniem? Moze ktoras z powyzszych kart
jest strasznie pradozerna i byscie ja odradzali?

pozdrowienia
globi