Re: WD Caviar 160GB/8MB czy Seagate 160GB/2MB ??

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 15:42:40 MET DST

cała prawdo o dyskach wychodzi po kilku latach użytkowania. Jeśli chodzi o
sprawdzone modele to ja osobiście polecam WD , jeszcze żaden mi nie padł a
mam 80 120 i 160 z serii JB

Kumplom padały baracudy ale oni je NOSILI często, te które były w kompach na
stałe chodzą do dzisiaj.

Co do nowych samsungów się nie wypowiadam bo te stare o poj 20 40 60 często
padały.

Co do hitachi to nie mam żadnej opini bo nie widziałem go nawet na oczy. W
testach wypada OK :-)

> I najważniejsze pytanie: Czy odczuwa się różnicę pomiędzy wilekościami
> bufora: 8MB i 2MB - czy to duża różnica w wydajności?

Tak. Jeśli na dysku masz system + dane to 8 MB to podstawa. Jeśli używasz
dyzia tylko na dane czy backup to cache nie ma znaczenia.