Re: jaka płyta pod AMD

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 16:40:03 MET DST

Michał Goławski napisał(a):

> Witam
> Mam zamiar sobie w niedługim czasie kupić AMD Athlona 2500 Barthon(mam
> nadzieję że to w miarę dobry wybór, na droższy mnie niestać). Moje pytanie
> będzie dosyć proste, może moglibyście mi polecić jakieś dobre płytki pod tego
> procka-tylko bez przesady w cenie, tak do 450 zł (osobiście lubię firme MSI ),
> chciałbym usłyszeć waszą opinnię i propozycje.
> Pozdrawiam i z góry dziękuje

Proponowałbym coś na NForce, koniecznie z MCP-T, np. Abit NF7-S(L), Asus
A7N8X (bez -X). Są nieznacznie(ale ja to czuję - może autosugestia)
szybsze od KT 600 i mają zdecydowanie lepszy dźwięk. Mam Asusa i Barton
2500+ bez problemu chodzi jako 3200+, u znajomych Tak samo jest na
Abicie. Aha, Asus jest dość kapryśny pod względem pamięci w dualu, warto
więc zapewnić sobie w razie czego możliwość wymiany na inne.