Re: Bios się nie zgłasza

Autor: Mysticus <invalid_at_invalid.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 22:48:40 MET DST

Autor: Paweł Cern
Tytul: news:cjk82s$ir7$1@atlantis.news.tpi.pl
Tom 8, strona 839, akapit 2, wers 7:

> Płyta którą testowałeś mogła mieć uszkodzony obwód przetwornicy
> napięcia i spowodowało to spalenie procesora.

Płyta jest sprawna. Sprawdzone z A900.

> Kolejna możliwość to
> nieostrożność, a dokładniej ładunki elektrostatyczne.

Przed całą operacją macałem kaloryfer.

> zanim wyrzucisz procesor zobacz czy jakaś noga nie jest zgięta
> albo złamana.

Jutro obejrzę. Jeśli jest złamana, to są jakieś szanse na odratowanie
procka? Nie wyobrażam sobie lutowania czegoś tak malutkiego :(.

> Jeśli chodzi o testowanie A900 na płycie na której
> działał A2000, A900 z tego co pamiętam pracuje na magistrali
> 100MHz (200MHz DDR) a A2000 na magistrali 133MHz (266MHz DDR).
> Dlatego mogło nie ruszyć. Niektóre płyty wymagają wyboru zegara
> przy użyciu zworek.

Czy jeżeli płyta byłaby uszkodzona i dawała efekty jak te opisane
wyżej, to czy wiatraki (podłączone do gniazdek FAN na płycie) kręciły
by się? Wiem że to trochę wróżenie z magicznej kuli ;), ale tak z
doświadczenia?

Pozdrawiam!

--
Mysticus