obraz na TV poprzez s-video

Autor: Cezary Zionkowski <cygrys.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 13:35:55 MET DST

Posiadam laptopa HP Compaq nx9110 z kartą graficzną ATI Mobility Radeon 9000
IGP no i z racji posiadanego wyjścia S-VIDEO chciałem sobie podłączyć kompa
pod TV.
Udała mi się ta sztuka za pomocą kabla S-VIDEO => EURO ale niestety kolory
zniknęły.
Próbowałem zmian różnych parametrów po stronie komputera i telewizora.
Niestety bez rezulatu. Kolorów brak, obraz czarno-biały.
Teraz moje pytanie. Czyu jest jakakolwiek szansa na uzyskanie kolorów poprzez
takie podłączenie?? Czy może jest to jakaś zła przypadłość HP, która obcina
kolory a zostawia jedynie czerń i biel????
Z góry serdecznie dziekuję.
Pozdrawiam
CZ@rek