Re: [XP]dnetc.exe - 100% proca ca³y czas??

Autor: non\)Pascal <p_a_trykstrzelecki_at_wp.pl_usun_podkreslenia>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 15:41:46 MET DST

Proces Zbyszek Misiewicz (XXdune@X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.plXX)
zakonczyl dzialanie. Wygenerowano raport o tresci:
> Pozdr.
> z.

> jest takie co¶ jak dnetc.exe, co zajmuje non stop 100% czasu procesora

vs

> I z tego co wiem (i obserwowa³em) na dobrym sprzêcie dnetc nie
> powoduje opisanych przez Ciebie objawów.

:)

"Na zainfekowanym komputerze modyfikowny jest Rejestr i plik win.ini czego
efektem jest uruchamianie robaka i ³amacza hase³ przy ka¿dym starcie systemu
Windows."
http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=1515

This variant copies the a program written and released by "Distributed.net"
to the WINDOWS folder as DNETC.EXE and DNETC.INI when it finds an system
available as an open share. It then copies a shortcut file named
"microsoft_office.lnk" to the startup folder of the open computer. The file
microsoft_office.lnk runs the copy of DNETC.EXE from the Windows folder when
it is run.
http://us.mcafee.com/virusInfo/default.asp?id=description&virus_k=98562

http://www.pandasoftware.com/library/gusano/WormDNetWInit_EN_2.htm

Jak widac jest wiele mozliwosci.
Biorac pod uwage to, ze proces ten pochlania 100% CPU (praktycznie
uniemozliwia prace na komp.) podejrzewam, ze nasz przedmowca ma problem
wlasnie z robakiem (tak nalezy go traktowac).
Polecam lekture metody dzialania ww. programu.

> Non)Pascal... ROTFL...
> Nie wiesz - nie pisz.

Zbyszku M... ROTFL.
Nie wiesz, nie pisz.

--
]Barton2500@3200+|D_CH.2x256@333|Maxtor80GB.[
]GB.adeon9600Pro.|Lexmark.Z55SE.|LCD LG1730S[