Re: [XP]dnetc.exe - 100% proca ca³y czas??

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 15:10:19 MET DST

U¿ytkownik non)Pascal napisa³:

> Proces SamoDobro (XXsamodobro@poczta.fmXX) zakonczyl dzialanie.
Heja!

dnetc.exe jest programem-klientem wi±zanym z projektem:
http://www.distributed.net/
W tej chwili jest parê aktywnych questów:
RC5-72 RSA Labs' 72bit RC5 Encryption Challenge active
OGR-24 Optimal Golomb Rulers active
OGR-25 Optimal Golomb Rulers active

Mo¿esz zrobiæ tak:
- wej¶æ (wiersz poleceñ) do katalogu, w którym dnetc jest zainstalowany
i wklepaæ:
dnetc -uninstall
Obejrzyj dnetc.ini - wewn±trz jest adres mailowy osoby, która to
zainstalowa³a.

To nie jest ¿aden "robak" ani inne ¶wiñstwo.
I z tego co wiem (i obserwowa³em) na *dobrym* sprzêcie dnetc nie
powoduje opisanych przez Ciebie objawów.

http://42.pl/url/8Sc

Non)Pascal... ROTFL...
Nie wiesz - nie pisz.

Pozdr.