Re: Problem z gwarancja

Autor: <B_at_rt>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 15:04:42 MET DST

No i jestem po wycieczce do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Niestety
mam przechlapane. Tak jak juz ktos napisal gwarancja sprzedawcy wynosi
rok (kiedy kupowalem plyte). Gdybym posiadal jakas karte gwarancyjna
itp. na ktorej by bylo napisane ze okres gwarancji wynosi 2 lata to by
gosciu w sklepie mogl mi podskoczyc. Sa jeszcze 2 szanse jesli na
fakturze jest wypisana gwaranca, lub na plycie na plombie gwarancyjnej
to mam wygrane (lecz fakture wyslali razem z plyta a na pamiec nie wiem
co tam jest napisane). Ale zawsze myslalem ze gwarancja producenta to to
"samo" co gwarancja sprzedawcy. Juz nie pamietam co mi bardzo mila pani
:) mowila na temat tego ze gosciu chcial odemnie kase za koszt wysylki.
Bede musial jeszcze raz zajsc bo bylem zalamany no i zdzibko
zdenerwowany. No i teraz pozostaje czekac az plyta wroci z hurtowni
(pewnie znowu to potrwa 3 tygodnie znajac ich ruchy) no i wtedy (jak
plyta posiada 2 lata gwarancji - czekam na meila od gigabyta) wyslac do
producenta pewnie tez conajmniej 3 tygodnie. I jeszcze koszty ktore
poniase w zwiazku z przesylka (czy to placi producent czy ja ??). No i
zastanawiam czy jak sie da nie wymienic sobie tych kondensatorow na
wlasna reke. Tylko jest pytanie czy nic innego nie poszlo i jest ryzyko
bo bede musial to komus dac zrobic bo tak dokladnego sprzetu no i
stabilnych paluszkow ndo lutowania nie posiadam. Ale to tez bedzie
kosztowac czasu i pieniedzy a mnie juz bez kompa k****** bierze.

Wiec chyba kupie sa nowa plytke Epoxa 8RDA3l ok. 280 zl no i najwyzej
nastepny miesiac pogloduje.

ps. No i najwazniejsze sklep w ktorym kupowalem to Nadir Avi w
Kościerzynie. Nie polecam tam robienia zakupow. Pozdrawiam wszystkich co
zainteresowali sie moim problemem :)