Re: Problem z gwarancja

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 19:14:26 MET DST
Message-ID: <cjc6c4$9fl$1@nemesis.news.tpi.pl>

Użytkownik "B@rt" <bartek85@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cjbnld$3hu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> zdenerwowany. No i teraz pozostaje czekac az plyta wroci z hurtowni
> (pewnie znowu to potrwa 3 tygodnie znajac ich ruchy) no i wtedy (jak
> plyta posiada 2 lata gwarancji - czekam na meila od gigabyta) wyslac do
> producenta pewnie tez conajmniej 3 tygodnie. I jeszcze koszty ktore
> poniase w zwiazku z przesylka (czy to placi producent czy ja ??).

Ty wysylasz na swoj koszt - zreszta chyba byloby ciezko wyslac cos do chin
na koszt odbiorcy :))

pzdr
Received on Tue Sep 28 19:15:19 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 28 Sep 2004 - 19:51:30 MET DST