Re: Towarzysze, pomożecie ? ;)

Autor: Piotrek <piotrrekk_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 11:31:29 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <piotrrekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cjb0mu$d7i$1@inews.gazeta.pl...
> Mam prośbę o pomoc w skonfigurowaniu komputera. Ponieważ ostatniego peceta
> kupiłem właśnie zgodnie ze wskazówkami z tej grupy i byłem z niego bardzo
> zadowolony wracam do was ponownie :)
> Komputer ma służyć do:
> - 80 % gry, gry, gry ( głównie FPP, wyścigi, GTA itp., czasem jakaś
> strategia)
> - 20% internet, filmy, Open Office, zabawa ze zdjęciami z cyfrówki itp.
> mało
> wymagające zastosowania ;)
>
> Na razie wybrałem tylko proca - Barton 2500+ i kartę - Radeon 9800 Pro.
> [...]

Ok, narazie konfig wygląda tak:
płyta:
Abit NF7 (nForce2),SND, AGPx8, DualDDR,LAN,ATX
316 zł
procek:
AMD Athlon XP 2500+ (Barton) OEM
435
wentyl:
Kompletnie się nie znam, znacie jakieś propozycje za rozsądną cenę? Za jakiś
czas będę chciał trochę podkręcić kompa.
pamięć:
2 x DDR 512MB PC3200 400MHz
664 zł
grafika:
HIS ATi RADEON 9800PRO 128MB TV-out/DVI ICE-Q
1086 zł
dysk:
Seagate Barracuda 7200.7 120GB, 7200, ATA/100 (ST3120026A) 8MB
379 zł
nagrywarka:
Lite-ON 52/32/52 (SOHR-5238) OEM
107 zł
obudowa:
Modecom Platinum Black ATX 300W
168 zł
monitor:
LG 17" F700B Flatron
671 zł
mycha:
Logitech MX310 PS/USB
163 zł
klawiatura:
proszę o radę, zawsze korzystałem z najprostszych ale zastanawiam się nad
tańszymi wersjami multimedialnych, np. Logitecha. najważniejsze jest, żeby
nie blokowała się przy wciśnięciu jednocześnie wielu klawiszy.
głośniki:
posiadam
Fdd:
30
Słuchawki:
szukam czegoś przede wszystkim wygodnego (to najważniejsze), w miarę dobra
jakość dźwięku i do ok 100 - 120 zł.
Razem 4019 + klawiatura + wentyl + słuchawki, czyli mam nadzieję, że
zmieszczę się w 4300 zł. Możliwe też, że znajdę gdzieś niższe ceny, czy te
które wypisałem są atrakcyjne?

Pozdr.
Piotrek