Towarzysze, pomożecie ? ;)

Autor: Piotrek <piotrrekk_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 08:38:40 MET DST

Mam prośbę o pomoc w skonfigurowaniu komputera. Ponieważ ostatniego peceta
kupiłem właśnie zgodnie ze wskazówkami z tej grupy i byłem z niego bardzo
zadowolony wracam do was ponownie :)
Komputer ma służyć do:
- 80 % gry, gry, gry ( głównie FPP, wyścigi, GTA itp., czasem jakaś
strategia)
- 20% internet, filmy, Open Office, zabawa ze zdjęciami z cyfrówki itp. mało
wymagające zastosowania ;)

Na razie wybrałem tylko proca - Barton 2500+ i kartę - Radeon 9800 Pro.
Budżet to 4000 + kasa z rzęcha, którego aktualnie używam (nie, to nie ten
skonfigurowany przy waszej pomocy ;)

Dodatkowo bardzo proszę o wskazówki gdzie najlepiej byłoby kompa kupić.
Ostatnio wybrałem w sumie na chybił trafił i trafiłem jak kulą w płot -
firma Trio Computers z Warszawy. Ostrzegam - kłopoty z serwisem, dostawą,
maksymalnie olewczy stosunek do Klienta, próby wciśnięcia lewego sprzętu
(monitor), częste awarie kompa, itp.
Chodzi mi o sklep z Warszawy, w którym można zamówić pieca z dostawą do
domu, na raty i który przyjąłby w rozliczeniu mój stary komputer:

Celeron 566
128 Ram
10 GB HDD
płytka ze zintegrowanym lanem, soundem i grafiką 8 MB intel
CD-rom
FDD
myszka kulkowa ;)
monitor 17` Dell (1024x768 w 85Hz)