Re: Mniejsza pojemnośc dysku - to nromalne?

Autor: Mac <mac_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:59:51 MET DST

> Pytanie - czy to normalne, czy może coś złego dzieje się z moimi dyskami?
> Czy mogę mieć na nich jakies ukryte partycje, założone po to, by np. ukryć
> bady? Jak to sprawdzić - są na to jakieś zawodowe progsy?
> Dzięki z góry za wszelką pomoc i porady.
Zalezy jak liczysz owa pojemnosc dysku - pokrotce - producent 1Mb traktuje
jako 1000kb, programy natomiast w wiekszosci przypadkow - jako 1024kb ... -
sztuka marketingu :)

Z tym miejscem na dysku - przeciez gdzies trzeba zapisac nazwy plikow,
atrybuty i gdzie konkretnie leza- i tu jest zabierana pojemnosc...