[XP]dnetc.exe - 100% proca ca³y czas??

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:49:14 MET DST

witam.
je¶li to nie ta grupa, to mnie przekierujcie.
mam k³opot z XP - jest ca³kowicie legalny, zarejestrowany itp.
jednak od samego pocz±tku, jak tylko go zainstalowa³em, to w procesach
jest takie co¶ jak dnetc.exe, co zajmuje non stop 100% czasu procesora.
wolê nie kasowaæ tego pliku, bo trochê siê bojê, ¿e komp nie ruszy i szef
mnie zaj&@@, ale wkurzaj±ce jest to bardzo. ustawi³em priorytet tego
procesu na najni¿szy i mo¿na pracowaæ.
wcze¶niej, ¿eby uruchomiæ Worda trzeba by³o czekaæ ponad minutê (procesor
A XP 1700+, 512 MB RAM)
co to w ogóle jest? jak siê tego pozbyæ? w domu mam 2000 i nic takiego siê
nie dzieje. czy to przez neostradê? ³±czê siê przez po³±czenie
telefoniczne, a nie program neostrady.
je¶li kto¶ ma jakie¶ pomys³y, to bêdê wdziêczny