Re: IBM 300PL i s3 Trio +filmy divx

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:49:13 MET DST

Użytkownik <komaks2004@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cjb02a$b0l$1@inews.gazeta.pl...

> zapewniam Cie ze sie mylisz - podarowalem wlasnie braciszkowi
> komputerek z duronem 600 z karta S3 Trio 64 (z 1 MB pamieci)
> pulpit tylko w 800x600 z 16 bit. kolorze i filmy dzialaja bez problemu
> - karta graficzna nie ma tu znaczenia (poza jakascia obrazu w moim
> przypadku).
> zmien procesor lub zoptymalizuj system i odtwarzacz (lub zmien system
> i/lub
> odtwarzacz - np. na mplayer'a linuxowego - jest szybki).

A to ciekawe dlaczego mi na baleronie (celeronie) 1GHz film zamiast mnie
płynnie raczyć klatkami, raczył mnie pokazem slajdów? No właśnie z powodu
zintegrowanej karty graficznej która mocniej znacznie obciąża chipset (co i
tak jeszcze zależy od tego chipsetu) anieżeli większość jakichkolwiek innych
z własną pamięcią na pokładzie. Choć co prawda to był świetnie skodowany
film, tak ładny jak od dawna nie widziałem (2cd+AC3 ale w świetnej jakości,
żałuję że nie spojrzałem czym był skodowany). Ale z drugą częścią postu się
zgadzam :)