Blokada komputera podczas uruchamiania

Autor: sg <sg4395_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 00:25:12 MET DST

Proszę o wytłumaczenie następującego fenomenu,który doprowadza mnie do
szewskiej pasji i zle się skończy dla tej obłędnej machiny zwanej
komputerem!!.Otóż podczas uruchamiania systemu komputer w pewnym miejscu
"staje" .Po restarcie uruchamia sie w trybie awaryjnym i po następnym
restarcie jest ok.Po licznych próbach stwierdziłem,że dzieje się tak wtedy
gdy podłączam kabel com do tunera satelitarnego.Samo jego podłączenie
powoduje blokadę komputera.Ten sam tuner podłączany do innego komputera nie
powoduje żadnych skutków ubocznych.Także ten sam tuner podłączony do
komputera,który szwankuje także działął bez problemów.
Zdarzyło się już kilka razy,że robiła się taka blokada i nic nie
pomagało.System nie sygnalizuje konfliktu przerwań ale karta sieciowa
pracuje nieprawidłowo co widzę po czerwonym światełku na hubie.Nie muszę
chyba mówić,że problemy te pojawiają się zawsze w najmniej odpowiednim
momencie.Czy to wymaga przeinstalowania systemu czy jakos inaczej można temu
zaradzić?.Samo włożenie kabla com do portu com w tunerze powoduje całkowitą
blokadę działania komputera-nie tylko myszy!.Po wyjęciu kabla komputer
"rusza" dalej.Nie jest ważne przy tym czy tuner jest pod prądem czy
odłączony całkowicie od sieci.Ten sam komputer i tuner po pewnym czasie
działają prawidłowo.Sprawdzałem różne komputery i różne tunery z takim samym
skutkiem-raz jest ok a po pewny czasie (za którymś razem) całkowita blokada
komputera.CO TO JEST DO CIĘŻKIEJ CH.........!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Stanisław