Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 23:31:44 MET DST

Lowell wrote:

> - wiatraki na BOXach nie są podobno rewelacyjne, ale kupując CPU w
> wersji OEM i wypasiony cooler mam 3 razy krótszą gwarancję

hmm - mozna na to spojrzec inaczej - z /dobrym/ (nie-boxowym)
chlodzeniem masz ~3 razy mniejsza szanse ze bedziesz musial z tej
gwaranacji skorzystac ;-)

> - Radek Sapphire którego chcę kupić jest na pewno głośniejszy od
> analogicznego modelu HISa IceQ, ale tego z kolei nie ma w ofercie
> mojego sklepu

nie znam tych modeli ale obawiam sie ze praktycznie wszystkie fabryczne
chlodzenia na kartach graf. (moze poza paroma chlubnym wyjatkami z
/najwyzszej polki/ nadaja sie w zasadzie do wymiany jesli naprawde
cenisz cisze. oczywiscie moze wymienione przez ciebie modele akurat
naleza do tych wyjatkow produkujacych max 20 dBA halasu.

pozdrawiam

--