Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: Lowell <lankar_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 19:38:47 MET DST

Persona lew napisała:

> od czasu KX133 tez nie przepadam za VIA,

VIA jest jak dla mnie firmą, której produkty często rewelacyjnie
wypadają w benchmarkach i mają dobre ceny, ale niestety powodują
niespodzianki. Wolę rzeczy sprawdzone.

> IMHO dobrze kombinujesz z firmowymi podzespolami - zadnych
> "noname'owych" pamieci czy myszy/klawiatur.

Ja i kilku znajomych przejechało się już nie raz na nonameach czy
badziewnych producentach (ja - zasilacz, CDROM LG, inni - np. pamięci
noname). Takie oszczędności na dłuższą metę nie mają sensu, bo płaci
się 2 razy. Badziewni producenci są dla ludzi majętnych.

> no i jest teraz dobry moment aby zadecydowac czy chcesz miec CICHO
> w kompie. jesli zaczniesz zwracac uwage na to dopiero PO zakupie
> wyciszanie sprzetu bedzie znacznie /drozsze/.

Też o tym myślałem, tyle że jest kilka problemów:

- wiatraki na BOXach nie są podobno rewelacyjne, ale kupując CPU w
wersji OEM i wypasiony cooler mam 3 razy krótszą gwarancję

- Radek Sapphire którego chcę kupić jest na pewno głośniejszy od
analogicznego modelu HISa IceQ, ale tego z kolei nie ma w ofercie
mojego sklepu

--
Łukasz Kowalski