Re: Jaki laptop do ok. 500$?? -prosze o szybka odp.

Autor: olqo <olqo_at_SAYNOMORETOSPAM.poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 20:30:13 MET DST

> hej. Chcesz laptop dla siebie?

Dla siebie :)
Tylko chodzi o to zeby jak najbardziejs ie oplacalo...
W polsce za 1000$ (i chyba za taka cene bede mogl cos kupic) mam w zasadzie
jakis szrot w porownanie do tego co mam w USA za ta kwote.
Chodzi mi modele, co jest dobre w laptopach. W pecetach mam pojecie, wiem co
dobre :) W laptopach - to dla mnie swizy temat, nigdy zadnego nie mialem.
Co do ukaldu graficznego to najchetniej cos co jest zgodne od DX 8.1 wzwyz,
czyli np. GF4Go, GFFXGo, R9000 Mobility
R9600Mobility etc.

Natomiast procek, obojetnie czy to P4Centrino, czy AMD athlon M (zadnych
duronow i celeronow).
Najprawdopodobniej barlbym cos na e-bay... Ale musze iwedziec co jest dobre.

Pozdr.
Olqo