Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 16:44:45 MET DST

Użytkownik "wojtek" <gurgur@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:cj989i$32a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> to dziwne,ale skoro nie wykluczasz innych czynników...

Przy sprzęcie komputerowym czynników jest za dużo, żeby wszystko można było
dokładnie przeanalizować. Niemniej uprzedziłem się do OC w komputerze,
którego głównym zadaniem jest zarabianie pieniędzy. A każda awaria to strata
mojego czasu i zwykle też pieniędzy.

> wielkie OC,wystarczy pogrzebać w biosie

Masz rację, dziś OC sprowadza się do włączenia BIOSu, przestawieniu
odpowiednich opcji, czasem wymianie wentylatora na wydajniejszy.
Oczywiście można bawić się w przestawianie mnożnika przez fizyczną
ingerencje w procesor i inne tego typu rzeczy. No ale to nie o tym wątek.

Niemniej tym postem chcę tylko zwrócić uwagę, że dla wielu osób podkręcenie
procesora nie wchodzi w grę. Więc argumenty typu: Kup procesor X bo lepiej
się podkręca są wtedy nie na miejscu.

No i chyba już wyczerpałem temat,
pozdrawiam
jahu