Re: IBM 300PL i s3 Trio +filmy divx

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:03:31 MET DST

Użytkownik "Baron Von Bukkake" <bruneros@skrzynka.pl> napisał w wiadomości
news:cj6oe8$d6f$1@opal.futuro.pl...
> Witam !
>
> Matka dostala do pracy dla dzieci komputerki IBM 300PL.
> konstrukcja to zaiste dziwaczna jak to na firmowe komputery przystalo.
> Na plycie zintegrowany jest dzwiek, siec i grafika s3 trio 3d onboard...
> Procesor p2 350 mhz , 128 MB ramu.
>
> I chyba z grafika jest tutaj problem - bo za cholere nie moge
> ustawic by filmy divx jakos plynnie chodzily.....

Tak OT. Z ciekawości spróbuj odtwarzacza "Crystal Player"
http://www.crystalplayer.com/a i oprócz tego jeszcze filtrów "ffdshow"
http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm , może choć w małym stopniu
pomoże. To są rozwiązania windowsowe, jest jeszcze DOS
http://www.multimediaware.com/qv/ i linux http://movix.sourceforge.net/ .
Dwóch ostatnich jeszcze nie używałem ale jak zależy można spróbować.
PS.: Wiem jak zintegrowana karta graficzna zwalnia komputer, jak widziałem
jak film skacze mi na Baleronie 1GHz.