Konfiguracja - SZYBKA POMOC !!!

Autor: Autark <autarkis_bez_at_spamu_interia.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:02:44 MET DST

Witam,

do godziny 16 musze przedstawic propozycje sprzetu opartego na P4.
Jak nie przedstawie to wisze... :(
Zatrzymalem sie na plycie glownej i monitorze i ani troche nie wiem co
wybrac.
Do tej pory mam:

P4 3000 box
obudowa Antec Plus 1080 AMG
RAM TwinMOS 1024 MB PC 3200 Dual Kit BOX (2x512)

W sprawie plyty i monitora 17' zwracam sie do szanownego grona.

Szef brzeczy, ze to komputer do pracy, ale ja wiem, ze dla syna kupuje i
domyslam sie, ze bedzie dosc sporo gier i filmow. Sprzet na 100% nie
bedzie podkrecany i ma byc _super_hiper_stabilny_.

Na te sprzety (plyta, procek, ram, obudowa, monitor) mam "przyznane" ok.
2700 zl.

Ratujcie bo mnie zwolnia ;)!!!

pozdrawiam

ps.