Re: Komp w ...

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 12:50:15 MET DST

"jack" <shineme@bespamu.gazeta.pl> wrote in
news:cj8mkg$1st$1@nemesis.news.tpi.pl:

> ja tam pozostane przy powiekszaniu umiejetności niz
> upiększaniu ale rozumiem takze to chociaz mam znajomych którzy własnie
> "zycie" poświecili takim cudom i mają piękny komputer - ciagle nowe
> stery i 2 klatki wiecej w jakimś demie ale to wszystko zwykle co mają
> - gdy pytam merytorycznie - do czego to wykorzystują zaczyna się
> ...cisza

Czy to ma znaczenie do czego wykorzystują komputer?

Dla niektórych "tuning" komputera to hobby. Przy okazji tuningu nauczą się
czegoś na temat obróbki metali, elektryki, elektroniki, metod odprowadzania
ciepła itp. Ja się cieszę że są tacy fanatycy i robią coś ze swoim
komputerem zamiast tylko grać na komputerze albo siedzieć na kanapie i
oglądać idiotyczną telewizję.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,