Re: Komp w ...

Autor: jack <shineme_at_bespamu.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:27:33 MET DST

> a skąd wiesz że chodzi tylko o chłodzenie, mi raczej by się wydawało że
> koledze chodziło o fajny, bajerancki komputer, czyli o wygląd takiego
> sprzętu

nie napisałem ze wiem ale pytam o cel - i to wszystko.Moze to nudne ale
wydaje mi się ze komputer ma pracować a wygląd nie jest najważniejszy ale
rozumiem - moda - ja tam pozostane przy powiekszaniu umiejetności niz
upiększaniu ale rozumiem takze to chociaz mam znajomych którzy własnie
"zycie" poświecili takim cudom i mają piękny komputer - ciagle nowe stery i
2 klatki wiecej w jakimś demie ale to wszystko zwykle co mają - gdy pytam
merytorycznie - do czego to wykorzystują zaczyna się ...cisza
pozdrawiam