Re: Jakiego notebook'a wybrac?

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:31:53 MET DST

:: print FX wrote:
> Potrzebuje notebook'a, ktory ma mi sluzyc do prezentacji swoich prac
> klientom, ale rowniez do ich tworzenia w domu - chodzi o prace w
> programach graficznych takich jak: Corel, Photoshop, a czasem rowniez
> Lightwave i Autocad.
Jeśli CAD i takie tam to powinieneś zwrócić uwagę na rozdzielczość matrycy.
1400x1050 lub nawet 1600x1200.

> Mysle, ze powinien miec mozliwie duzy ekran, szybki procesor, sporo
> pamieci i szybki dysk.
Pamięć od razu zwiększ na max. Jak się da (finansowo i technicznie) to od
razu zamów 2GB i z głowy. Warto też mieć dysk dodatkowy (np FireWire lub USB
2.0).

> Tak wiec do rozwiazania jest kwestia czy decydowac sie na Asus'a,
> ktory ma wsrod moich znajomych rewelacyjne opinie (bezawaryjnosc
> itd), czy na Acer'a ktory wygral ostatnio jakis test w Chip'ie.
> Kolejna kwestia jest to czy kupic model za 7 tys. czy lepiej dolozyc
> jeszcze troche i kupic model z najwyzszej polki tak jak ten Asus W1n?
Za 7000 (netto) to się zaczynają porządne notebooki. A jak chcesz dobrą
matrycę (większa rozdziałka itd) to lepiej dołóż conieco. Upewnij się też że
notebook ma wszystkie porty i karty jakie potrzebujesz.

T.