Re: Wolny start dysku?

Autor: jack <shineme_at_bespamu.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:32:03 MET DST

> nic.

Ja mam tak od początku - tzn odkąd mam sieć - nie wiem jaką masz płyte MB
ale tak zwykle reaguje na sieciówkę - wyszukuje sygnał - mam dokladnie to
samo choc nie liczyłem sekund - pasek na XP się przesuwa - dysk nie pracuje
po czym bardzo szybko kończy start - to normalne zjawisko - choc dodam ze
nie liczyłem ile to trwa -byc moze nieco krócej u mnie ale tak jest..