Re: pamiec dwustronna czy jednostronna na ApolloPro133

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 05:45:21 MET DST

Sat, 25 Sep 2004 14:08:06 +0200, na pl.comp.pecet, Maciek napisał(a):

> kupiłem jednostronną i widzi tylko połowe pamięci :-(
> po poczytaniu FAQ tej grupy doszedłem do wniosku że chyba nikt nie wie o co
> w tym wszystkim chodzi :-(
> ten od krórego kupiłem te pamięć miał taki sam chipset jak ja i u niego
> chodziło a u mnie nie

Możliwe, że ten chipset obsługuje np. tylko 4 banki. W takim układzie
zakładając, że pierwsza kość jest dwubankowa, druga jedno, a ta dokupiona
znowu dwubankowa, to widzi tylko jeden bank ostatniej kości. Ale to tylko
domysły :-). Mimo wszystko spróbuj co będzie, jak zostawisz tylko tą kość
128 MB.

--
Pozdrawiam
MadMan