Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 02:22:42 MET DST

Użytkownik "despera+" <USUNcl0@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cj7e3s$2r8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> są dwie tabelki - Monitory NEC CRT oraz Monitory Mitsubishi CRT przyczym
> te drugie są na diamndtronach, stąd moje pytanie - czy te multisynci
> również są na kineskopach mitsu?

Wejdź w opis konkretnego monitora i zobacz jaki ma kineskop. ClearFlat to
nie Diamodtron. Więc NEC FE770 i FE990 nie są na Diamondtronie. W praktyce
widać, że to są sporo gorsze monitory. Przede wszystkim nie są płaskie tylko
walcowate (a może nawet kuliste, nie pamiętam). Obraz nie jest tak ostry jak
w Diamondtronie, i trudniej uzyskać ładną geometrię obrazu.

Co do Mitsubishi - wszystkie na tej stronie mają kineskop Diamondtron.

btw. Czy ktoś wie co się stało z monitorem FE771? To była dobra i tania 17"
na Diamodtronie (~650 zł brutto). Zniknęła z rynku jakiś rok temu.

pozdrawiam
jahu