Re: Komp w ...

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 02:14:50 MET DST

Dnia 2004-09-27 02:03, Użytkownik Piter napisał:
> Bardzo wolno obrotowy wiartraczek
Chyba raczej mieszadło? Przy pewnej ilości płynu (można policzyć)
odprowadzanie ciepła do otoczenia będzie wystarczające.

> Przecież napisałem że bez dysków i CD
Wybacz, to przez tą porę.

> W fazie projektów ;)
Poszukaj na Google. Cos kiedyś słyszałem o chłodzeniu urządzeń
elektronicznych płynami. Ale to było dawno temu na studiach a pamięć już
nie ta.

> Szczerze mówiąc nie wąchałem go za bardzo, ale nic nie czułem, w każdym
> razie można zamknąć.
No i trzeba pamiętać o okresowej wymianie. :D

PS Popraw sobie cytowanie. Niewygodnie sie czyta.

	pozdrawiam ArD. GG #5089615
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!