stary setup BIOSU - opcje

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 21:43:02 MET DST

Dobry wieczor.

W wiekowym juz komputerze w setupie Biosu jest kilka opcji, co do ktorych
nie mam pojecia, co oznaczaja. Mam nadzieje, ze ktos moglby to wytlumaczyc.
Opcje te to: Local Ready Synchronized (Enabled/Disabled);
Synch ADS (Enabled/Disabled);
Hidden Refresh (Enabled/Disabled);
Slow Refresh (Disabled/Enabled);
Master Cycle Swap (Enabled/Disabled)
Cyrix A20M Pin (Enabled/Diabled) i
Cyrix Pin Enabled (Barb/Flush).
Pierwsze z wypisanych w nawiasach ustawien sa zaznaczone domyslnie.
Procesor to Cyrix Cx486DLC 40 MHz, zwolniony do 25 MHz :D z powodu
wyrzucania ciaglych bledow (pamiec nie jest uszkodzona): Segmentation
Fault, CRC Error i innych (tylko pod systemami innymi niz Windows/DOS :).
Nawet przy tym zwolnieniu bledy, rzadziej, ale jednak wystepuja. Moze
zmiana tych opcji cos da, ale nie mam pojecia, do czego sie odnosza.
Znalazlem posty mowiace o problemach procesorow Cyrixa w pracy z Linuksem z
powodu niepoprawnej obslugi pamieci podrecznej (cache'u), ale porady tam
zawarte w niczym mi nie pomogly, a nie jestem w stanie sprawdzic wszystkich
kombinacji.

Dziekuje za pomoc.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.