Re: Intel kontra AMD

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 19:49:18 MET DST

> A skoro wydajność jest porównywalna, to nikt tu nikogo nie nabija w
> butelkę. Wręcz przeciwnie - za podobną wydajność płaci się o wiele,
> wiele mniej pieniążków.

i ja właśnie wydałem o wiele wiele mniej i jestem zadowolony.
Szkoda, że wiele osób rozpędza tematy o możliwosciach, wydajnościach
(zwłaszcza w grafice) o tym i tamtym, a komputera używają tylko do gier.
IMO takie używanie komutera to bzdura, do gier są konsole, ale jestem
świadom, ze mam w tym stwierdzeniu wielu przeciwników.

> No chyba że się kupuje komputer w
> supermarkecie, ściągając go z półki do wózka.... ;-)

prosze, tylko nie mówmy o komputerach z superamarketów. :-D

BR