Re: ceryfikaty CE - jescze raz

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 19:41:18 MET DST

Dnia 2004-09-26 16:18, Użytkownik Paszczak napisał:

> OK, ale czy tu nie było mowy o 'producencie składaków'?

Producent składaków, a to dobre... Teraz pomyślmy ile można złożyć
różnych kombinacji komputerów, jeśli założymy, że każdego komponentu
mamy "tylko" 5 rodzajów. Przecież wychodzi zbyt wiele kombinacji! I co
każdy zestaw testować czy spełnia odpowiednie normy? To przecież byłoby
śmieszne.

> O ile sprzedawca sprzedaje podzespoły, a klient sobie to sam montuje (no,
> z pomocą sprzedawcy :) ).

Niektóre przepisy unijne i inne również są tak idiotyczne i absurdalne,
że nie wyobrażam sobie ich przestrzegania...

> Bo jeśli sprzedawca sprzedaje zmontowanego przez siebie PC, to jest
> producentem tego PC.

A jeśli moja mama upiecze ciasto, które podam swoim gościom, to też
muszę załatwić odpowiednie zaświadczenie z sanepidu?? ;-) A moja mama
będzie od razu producentem wyrobów cukierniczych? ;-)

--
Proximus