Re: obraz na LCD przy niższej rozdzielczości od nominalnej

Autor: John <john_at_smitch.com>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 17:15:00 MET DST

> jeśli np rozdzielczość nominalna (czy jak czasem podają charakterystyki:
> optymalna) wynosi 1280 x 1024, to czy przy ustawieniu 1024 x 768 obraz
ulega
> istonemu pogorszeniu? Chodzi mi tu np o gry FPP i filmy Divx?

1) ustaw rodzialke 1280x1024 (na kompie na ktorym teraz pracujesz)
2) nacisnij print screen na klawie
3) uruchom ms paint
4) nacisnij ctrl +v
5) Menu -> Obraz -> Rozciagnij / Pochyl
Wpisz w rozciaganiu 80% w poziomie i 75% w pionie
6) nacisnij ok
7) tak to mniejwiacej bedzie wygladac ( w praktyce napewno
troche lepiej bo ms paint to lipny program ale cudow sie
nie spodziewaj, ew czynnosc powtorz w photoshop
to pewnie bedzie bardziej odpowiadac rzeczywistosci)

pozdro