Ktora wersja plyty glownej ECS P6BAP-Me

Autor: Tomek L <mzkmpsp_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 17:16:02 MET DST

Plyty ECS P6BAP-Me sprzedawano w dwóch podobnych wersjach oznaczonych jako
(1.0) i (2.2). Mam problem w ustaleniu, która z nich posiadam. O ile
pamietam roznily sie liczba slotow, a moze czyms jeszcze. Moze jest wsrod
was ktos, kto potrafilby wskazac mi te roznice. Musze przeprowdzic
aktualizacje boisu i sciagnac nowe drivey ide a nie chcialbym popelnic
bledu. Niestety, na stronach producenta (www.ecs.com.tw) staroci sprzed
trzech lat juz nie opisuja.

moja plyta to:
ECS P6BAP-Me (1 ISA, 3 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio)
mikroukład: VIA VT82C693A