Re: gdzie testy nowych monitorów ?

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 15:27:19 MET DST

Dnia 2004-09-26 14:32, Użytkownik Monika napisał:

> Witam bardzo gorąco wszystkich grupowiczów!
> Planuję zakup nowego komputerka i zaczynam od monitorka ;)
> Czy możecie polecić jakieś stronki na których są testy nowych monitorów?

podejrzewam, ze na www.chip.pl powinno cos byc... moze na
www.benchmark.pl, ale ta strona bardziej jest nastawiona pod to co jest
w obudowie...

> Jakie parametry są ważne przy wyborze monitora, słyszałam że częstotliwość
> odświeżania czy jakoś tak?

zasadniczo dwie:
1. czestotliwosc odswiezania wiecej=lepiej, ja uwazam, ze 100Hz wystarczy...
2. wielkosc plamki

w wypadku LCD:
3. kontrast...

LCD powinno jeszcze miec taka sympatyczna funkcje dopasowywania rozmiaru
obrazu do rozmiaru wyswietlania...