Re: Tani, dobry i cichy zasilacz :)

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 15:05:19 MET DST

> jesli prawda jest to co piszesz to dziekuje za
> wyprowadzenie mnie z bledu. Jednak z drugiej strony co
> chwile spotykam sie ze stwierdzeniami ze te Modecomy 300
> GT to praktycznie to samo co Fortrony 250W, tak jak
> 350GTF to Fortrony 300. Ja tego niestety nie moge

Wiesz w zasilaczach o dobrej konstrukcji nie jest duzy
problem "zwiekszyc" moc w nie wielkim zakresie, najczesciej
wystarczy dac wydajniejsze polprzewodniki mocy i
transformator oraz dobrac poziomy zabezpieczen. A patrzac na
zasilacze od srodka nietrudno wyciagnac mylne wnioski bowiem
bardzo czesto rozne zasilacz wygladaja podobnie - komponenty
tych samych producentow.

> sprawdzic... Jak masz jakis test to rzuc linkiem -
> chetnie sie zapoznam, nie tylko zreszta z tego powodu.
Jedynym dosc sensownym (po polsku) testem(wlasciwie
przegladem)zasilaczy jest test:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/strona-1.html
Szczegolnie wazny jest test wydajnosci zasilaczy - wiadomo
nie mozna go w nieskonczonosc uogolniac, bo testowali
prawdopodobnie po jednym modelu kazdego zasilacza, ale latwo
wychwytuje produkty zasilaczopodobne.
Pozdrowienia
Simon