Re: GAINWARD GeForce 3 Ti/500 128 MB DDR TV-OUT GOLDEN SAMPLE PowerPack

Autor: Erek <XXXerek_at_interXXX-c.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 14:45:38 MET DST

> Ale to nie powód by na innych najeżdzać tylko dlatego że ich zdaniem za
> mniejsze pieniądze TEŻ WARTO KUPIĆ.

Czy ja na Ciebie najeżdżam? Ja się nie zgadzam tylko z tym, że górny
pułap cenowy tej karty to 150PLN!
Mam prawo do własnego zdania tym bardziej, że mam doświadczenie z tą kartą.

> Czytaj ze zrozumieniem to nie będziesz miał problemów z odpowiedziami.

Powiem tak, ta dyskusja bez argumentów z Twojej strony przypomina mi
dyskusję z dewotką, która za wszelką cenę musi mieć rację.

> Miech roku temu kupiłem XP1800+ Tbred z dobrej do o/c serii za 135zł
> box'a.

Gratuluję.

> Idąc twoim tokiem rozumowania - ty byś tak tanio nie kupił bo ten
> proc ludzie sprzedają na twoim ulubionym allegro za 220zł....

Jeszcze raz i spokojnie przeczytaj wszystkie posty to może zrozumiesz o
czym ja piszę

> Jeszcze raz dla zrozumienia - NIE oplerdalaj ludzi jeśli ktoś pisze że
> kupiłby coś taniej niż można kupić na twoim mlekiem i miodem płynącym
> allegro które tak promujesz.....

To już jest nieładne. Nikogo nie oplerdalam (co by to nie znaczyło)! Mam
szacunek dla wszystkich w tym Także dla Ciebie.
Ja promuję? Czy ja nakłaniam pytającego do kupna na allegro?
Brak słów...

> a swoją drogą allegro to ani nie jedyne
> miejsce gdzie można sprzęt kupić, ani tym bardziej NIE najtańsze.

Oczywiście zgadzam się z tym.

Jeżeli chcesz jeszcze popisać ze mną to wal na priva (szkoda zaśmiecać
grupy).

Pozdrawiam.