Re: trzy monitory LCD - i teraz który z nich wybrać?

Autor: jurkas <malin74_wytnijmnie__at_o2.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 20:17:53 MET DST

Przemek Budzyński wrote:
> Samsung 710T?
>
> Samsung 173 T?
>
> Belinea 101751?
>

> Waham się najbardziej pomiędzy pierwszym i trzecim z nich....

Mam ten sam dylemat, zdecydowałem się na Belinee, zamówiłem i ... nie
odebrałem 2 kolejnych egzemplarzy, bo pierwszy miał świecący piksel,
drugi jakieś przebarwienie w rogu matrycy, a że na dodatek w pracy moja
Belinea 101705 zaczęła na mnie mrugać na różowo to dałem sobie spokój z
tą marką, chociaż można podobno dostać dobry egzemplarz i wtedy 101751
to jedna z lepszych ofert na rynku. A ja szukam nadal... może Philips,
może IIyama

Pozdrawiam
Jurek