Re: trzy monitory LCD - i teraz który z nich wybrać?

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 00:42:25 MET DST

Przemek Budzyński wrote:
> Samsung 710T?
>
> Samsung 173 T?
>
> Belinea 101751?
>

> Waham się najbardziej pomiędzy pierwszym i trzecim z nich....

ja od niedawna jestem posiadaczem samsunga 172x , kupilem go u siebie w
miescie za 2049 zl. po pierwsze sliczny jest , bardzo cieniutki co mi
sie bardzo podoba , elegancko wykonany ! kolorki sa naprawde ladne ,
zywe , glebokie , jak dla mnie super ! co do gier gram sobie w nfs
underground , counter strike , toca 3. jedynie na gta3 widac _leciutkie_
smuzenie. ale chyba nie da sie kupic lcd na ktorym nie bylo by widac
_zadnego_ smuzenia... w kazdym razie ten model moge polecic :)