Re: Tani, dobry i cichy zasilacz :)

Autor: seba_god <seba_god_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 20:10:57 MET DST

> bez przesady... w tej klasie cenowej jest IMHO bezkonkurencyjny, a
> jak wiatrak nie wrzuci 2 biegu to calkiem cichy (no tak w miare :))

tak w miare??? Ja swojego słysze dopiero jak przyłoże ucho do wiatraka!
(oczywiście mowa o pierwszym biegu; drugi jest już wyraźnie słyszalny)

> Najwazniejsze zeby miec wentylowana bude w srodku to jest ok,
> napiecia tez trzyma calkiem w porzadku.
>
> BTW Te ModeComy 300W to stare dobre Fortrony 250W

mam nadzieje, ze nie sugerujesz, że są to 250W zasilacze z nalepką 300W
ale oczywiście to prawda, że są to Fortrony sprzedawane pod nazwą Modecoma.
Dodam tylko, że Modecom chwali się, że dają gwarancje, iż jeśli ten zasilacz
spali coś w kompie to oni zwracają za to kase. Jak na razie nie słyszałem o
takim przypadku i nie wiem jak to jest z tym zwrotem kasy. W każdym razie
handlowiec mówił, że trzeba przysłać do nich taki komputer i jeśli
faktycznie filtry zabezpieczające będą popalone w zasilaczu to zwrócą kase.

Pozdro. Seba