Re: zamiana liter dysków

Autor: <sieszpak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 11:19:04 MET DST

> Prawdopodobnie juz ktos poruszyl ten watek, ale ja nie mam zbyt wiele czasu,
> aby sie do niego dokopac, wiec prosze o pomoc.
> Mam 2 dyski twarde, pierwszy 2GB oznaczony jako "C", drugi 8 GB oznaczony
> jako "D". Dodatkowo "D" jest podzielony na dwie partycje. Chcialbym zamienic
> litery. Wiem, ze chodzi o jakies zworki na dyskach, ktore nalezy przestawic,
> ale jak to zrobic? Czy przedtem musze sformatowac obydwa dyski? Czekam na odp.
>
> Dawid.
>
> --
Witam,
tak wiele napisales ze nie napisales nic :-). Napisz gdzie chcesz zmienic te
litery dysków?? W BIOSIE?? Czy windzie?? w windzie np xp masz moj komputer
prawym klawiszem myszy zarzadzaj->zarzadzanie dyskami. Moze tez to zrobic PM w
starszych windach. Pamietaj zmiana litery dysku systemowego spowoduje
rozjechanie sie systemu.
No chyba ze chcesz zmienic poprostu bootowanie w BIOSie??

Pozdrawiam