Zalman ZM80 w Asus P4P800-E Dlx

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 10:35:02 MET DST

Witam !

wpadł mi do głowy pomysł zaaplikowania do mojej grafiki
chłodzenia Zalmana ZM80
wszystko było by dobrze, ale oglądam zdjecia tego cuda i wydaje
mi sie, że radiator na chipsecie płyty, której posiadam
(Asus P4P800-E Dlx) jest z deka za wysoki
na 'oko' nie wejdzie :(
jest za blisko gniazda AGP, a poza tym jest dość wysoki
czy ktoś może to potwierdzić lub zaprzeczyć ?

a może ktoś z posiadaczy Zalmana ZM80 mógłby mi pomóc ?

odległość od płytki grafiki do radiatora chipsetu wynosi - 12 mm
od złącza AGP do radiotora chipsetu - 10 mm

wysokość radiatora chipsetu :
licząc od płyty głównej - 31 mm
licząc od górnej płaszczyzny gniazda AGP - 15 mm

wejdzie mi ten Zalman, czy nie ?

pozdrowienia

Rafał