Plustek 12000T - problem z instalacja pod XP

Autor: GiePe <grzegorz_pawelec_at_tlen.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 09:40:20 MET DST

Mam problem z instalacja skanera Plustek 12000T pod XP. System nie wykrywa
urzadzenia automatycznie (OK, wiem, nie jest to sprzet najnowszy). Sciagnalem
sterowniki z www.plustek.de odpalilem "setup", ale program "scaner utlity" nie
widzi podpietego skanera. Ciekawe, bo gdy przez skaner podlaczam drukarke to
mimo ze jest ona "na koncu" podlaczenia system ja wykrywa.
Po rozpakowaniu do katalogu sterownika i probie recznego zainstalowani : dodaj
skaner/wybierz urzdazenia/pokaz lokalizcje sterownika itd. nie ma rozpoakowanego
pliku z rozszerzeniem .inf.

Co moze byc przyczyna problemow ? Moze ktos ma jakis pomysl?

GiePe