Re: Cicha obudowa - jaka?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:52:10 MET DST

Zgadzam sie co do BX'a, mam Chiefteca tej serii. Co do wentylacji to
rzeczywiscie jest swietna, ale niestety bez mat wyciszajacych sie nie
obejdzie.
Wczesniej mialem Modecoma Feel V, sprzet w tej obudowie udalo mi sie na
tyle wyciszyc, ze dalo sie spac przy wlaczonym kompie - obudowa bez mat
wyciszajacych.
Teraz w Chieftecu mam 2 wiatraczki (procesor i jeden wyciagajacy), ale
bez mat nie dalo sie zyc - HDD mnie dobijal (WD800LB - jeden z
najcichszych dyskow).

--
www.amit.pl // FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.tee9o.prv.pl