Re: Cicha obudowa - jaka?

Autor: Piotr <p.nsp.nat_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 19:33:56 MET DST

Użytkownik <muza3@go2.pl> napisał w wiadomości

> /nie chodzi mi o rady, typu zmień wiatrak, wygłusz obudowe/

To o co ci chodzi? Najcichsza obudowa to wylaczony komp. To wlasnie
powyzsze, czyli to czego sobie nie zyczysz w odpowiedzi, stanowi o
glosnosci. Jasne, ze wieksze, z grubszej blachy i rozsadnie rozplanowane sa
lepsze ale wszystko mozna spieprzyc fatalnym wentylatorem, niewlasciwym ich
rozmieszczeniem lub liczba, zle zamontowanym dyskiem czy starymi rzezacymi
napedami... Sa rozne sposoby wycisznia kompa ale to znow - wentyle, napedy i
dyski. Ja mialem kilka obudow i kazda byla cicha bo jw. Zadbalem o to. A
najlepiej mi jest z chieftecem BX bo ladnie wyglada i jest spory wewnatrz.
pozdrawiam
Piotr
PS. Obudowa to tez zasilacz, polecam Be Quita, jest cichy.