Re: Dzwiek zintegrowany v dzwiek PCI

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 23:10:44 MET DST

Ojzer-Heszł napisał(a):

> by bylo na tyle z dobrych wiadomosci. Nie slychac wogle dziwku czy podczas
> odtwarzania winampa ani dzwiekow systemowych.

Tak mi przyszło do głowy... Gniazdko w kartach dźwiękowych na zewnętrzny
panel na obudowie komputerowej... http://www.frontx.com/cpx093_2.html na
samym dole jest przykład takiego gniazdka (INTEL FRONT PANEL AUDIO).
Normalnie jeśli się go nie używa to powinno być zapięte jumperami tak
jak na obrazku. Jeśli się te jumperki usunie to karta po prostu nie
przesyła dźwięku do głośników.