Re: Liczby, cyrefki...staystyki

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <rot13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:33:40 MET DST

Było piękne lato! Niestety- padający dnia czw 23. września 2004 19:15 deszcz
zatrzymał w domu Sniper. Ten[ta] znów z nudów napisał(a):

> Ja u siebie mam ok. 50-60 komputerów, z czego 10 z nich to maszyny
> z płytą FIC AM39L wyposażone właśnie w taką grafikę na pokładzie (do
> tego Athlon XP 2000+ i 256 MB RAM). Nie widzę żadnej różnicy jeśli
> chodzi o awaryjność. Te FIC-e po prostu nie sprawiają mi żadnych
> problemów, więc ciężko powiedzieć czy są bardziej awaryjne czy mniej
> od innych płyt bez karty graficznej. Wszystkie były kupione jakiś
> rok temu i jak na razie sprawują się bez zarzutów.
[ciach!]
> Mam nadzieję, że pomogłem :)

Dokładnie o to mi chodziło! Dzięki!:-) Co nie zmienia faktu, że jeżeli ktoś
ma doświadczenie z VGA na mo-bo to proszę o opinię:-)

--
Pozdrawiam z Manarynki- marcus075
GG:3585538 | Jabber: m_karweta@jabber.autocom.pl