Re: Karta z prawdziwym wyjsciem TV

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 21:43:14 MET DST

Thu, 23 Sep 2004 21:38:23 +0200, na pl.comp.pecet, Krzysztof Rynkowski
napisał(a):

> Nie wiedzialem, ze takie produkuja (????).
chodzilo mi o to, ze wyjscie jest uaktywniane programowo, a karta nie
rozpoznaje, ze podlaczony jest telewizor.

> Na jednym z PC mam GF4MX400 TV Out,
> na drugim R9100 TV Out i w obydwu przypadkach
> wszystko widac na TV juz od startu karty graficznej.
> Mialem tez inne, w tym: R700, R9200, GF2MX200
> i zawsze byl obraz na TV przed jeszcze zaladowaniem systemu.
no to ja juz nie wiem. po prostu u mnie nic nie widac. Obraz pokazuje sie
dopiero po zaladowaniu systemu i wlaczeniu programu np. TVTool.
Moze gdzies robie blad?

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.