Re: Modele procesorów w/g Windows

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 19:27:04 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Puchala" napisał:

> Może poproś sprzedającego aby sprawdził jaki to np. programem
CrystalCPUID,
> podaje takie dane jak Family, Generation, Model, Stepping, FamilyEx,
> ModelEx. Można też sprawdzić programem WCPUID, takie same dane podaje.
> Problem będzie jeśli sprzedający nie ma jak tego sprawdzić bo nie ma płyty
> itp.

W tym sęk, że nie każdy ma możliwość sprawdzenia (próbowałem),
dodatkowo, jak sprawdzę model procesora, jeśli zakupu dokonam na giełdzie
lub
w inny sposób , gdzie nie ma możliwości sprawdzenia go pod działaniem
Windows.
Poprostu szukam tabeli lub możliwości określenia typu procesora dla Windows
w oparciu o jego napis fabryczny.

--
Michael_______