Re: zewnętrzna nagrywarka DVD

Autor: Leszek SULEK <ls20788_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 18:42:42 MET DST

On Wed, 22 Sep 2004, Paweł Kraszewski wrote:

> Ja ma tak:
> * Pudełko na napęd 5.25" na USB2 (żaden problem kupić dual lub tylko FW)
> * Zwykły Litek dwuwarstwowy.

ciekawe rozwiazanie ale w przypadku FireWire wychodzi jednak
rownie drogo jak zwykla zewnetrzna nagrywarka, najtansza obudowa
to chyba koszt ok 200 zl :(

> Uważaj na pudełka z zewnętrznym zasilaczem - jedna rzecz więcej do noszenia
> i pamiętania.

to zalezy do czego potrzebuje tej zewnetrznej nagrywarki, jezeli
jest tak jak podejrzewam, tzn. do notebooka, to zasilacz
zewnetrzny moze byc koniecznoscia, gdyz niektore laptopy
automatycznie "odcinaja pasozytow" tzn. uniemozliwiaja zasilanie
zewnetrznych urzadzen na usb czy fire wire. Ostatnio widzialem
test zewnetrznych kart dzwiekowych w pismie "komputer swiat", no
i oczywiscie odejmowali w nim punkty za zasilacz... dla mnie to
delikatnie mowiac nieporozumienie.

--
Pozdrawiam
Leszek Sułek